Chia semienka na raňajky

Sponzorovaný obsah

Chia semienka na raňajky

Chia semienka sú veľkým zdrojom veľmi dôležitých látok pre náš organizmus, pritom sú ukryté v maličkých semienkach. Ich sila je neuveriteľná a stačí, ak ich začneme konzumovať v malom množstve https://www.supergreens.sk/superpotraviny-nase-produkty/chia-salvia-spanielska. Chia semienka môžeme zjesť priamo, prípadne si ich pridávať do rôznych pokrmov. Ideálne je ich pridať do rôznych zmesí na raňajky ako sú vločky, či cereálie. Chia semienka sa tu úplne stratia a my ani nevieme ako ich skonzumujeme. Takáto zmes je ideálna na raňajky, pretože je veľmi sýta a dodá telu veľa energie na jeho naštartovanie. Ideálne je, ak konzumujete vločky, ktoré nie sú ochutené a osladené.

Využite radšej ich prirodzenú formu a spravte si vlastný mix. Vhodné sú teda okrem vločiek rôzne orechy, sušené alebo čerstvé ovocie, semienka. Môžete použiť ovsené vločky, ale i špaldové a iné netradičné varianty. Je veľmi chutné, keď do vločiek použijete čerstvé ovocie, pretože vločky sú suché a ovocie sem dodá trochu šťavy, ale i vitamíny a čerstvosť. Často sa používa banán, ktorý je dostatočne sladký, ale tiež rôzne bobuľovité ovocie ako sú čučoriedky, ríbezle, ale i maliny, černice. Ak však máte pocit, že je to stále málo sladké a vám to chýba, použite med, ktorý má tiež liečivé účinky. Úplne nevhodný je cukor, prípadne nejaké umelé sladidlá.